ציוד לאירועים – כובשים את התעשייה

בעשור האחרון ענף האירועים התפתח למימדי ענק דבר אשר מחייב את מארגני האירוע לקנות או לשכור ציוד לאירועים. מעוניינים לדעת מהו הציוד אשר חייב להיות בכל אירוע וזה אשר ישדרג את האירוע שלכם? התחילו לקרוא מאמר זה

ציוד לאירועים - תעשייה שלמה שנועדה לכם

ענף האירועים מתפתח בצעדי ענק ומדי שנה ניתן לראות עלייה תלולה במספר האירועים הנערכים בישראל ופתיחה של חברות חדשות המספקות ציוד לאירועים. אם בעבר, ציוד לאירועים לא היה ענף ראשי וחברות רבות סיפקו מוצרים שונים, ביניהם גם ציוד לאירועים, כיום פועלות חברות גדולות המשווקות אך ורק ציוד לאירועים וזאת משום הביקוש הגדול מצד המגזר הפרטי וציבור מארגני האירועים. הנתונים מצביעים על הדברים הבאים:

  • קהל היעד- קהל היעד אליו מכוונות ואותו משרתות חברות השכרת ציוד אירועים הוא המגזר העסקי, הכולל מפיקי אירועים, חברות ארגון אירועים, מסעדות, בתי קפה ואולמות אירועים. קהל יעד נוסף הוא המגזר הפרטי המורכב מלקוחות פרטיים אשר מחליטים לארגן אירוע חד פעמי.

  • מוצרים- רוב החברות מציעות מוצרים זהים, כמו למשל השכרת כסאות, במות, השכרת אוהלים לאירועים, שולחנות ועוד. הציוד נחלק בדרך כלל לתחומים, כמו למשל במות לאירועים שונים, ריהוט לאירועים, הגברה ותאורה, ציוד אוכל, ציוד לעיצוב סוגי אירועים שונים ועוד. למרות שרוב המוצרים זהים, לכל חברה יש מוצר אחד או שניים בבלעדיות ולכן משתלם לבצע בדיקה באשר למוצרי הדגל של החברה ובהתאם להחליט היכן תרכשו את הציוד.

  • שירותי ייעוץ- קבלת ייעוץ ממומחי החברה היא דבר חיוני לשם בחירת הציוד הנכון לאירוע אותו אתם מתכננים לערוך. מעוניינים לשמוע מהו הציוד המתאים ביותר לסוג האירוע אותו אתם מתכוונים לקיים? השאירו את הפרטים שלכם והמומחים שלנו יחזרו אליכם ללא כל עלות או התחייבות.

מעוניינים לשכור את הציוד המושלם לאירוע המושלם? המומחים שלנו ישמחו לענות על כל שאלותיכם ולייעץ לכם בדבר הציוד המתאים לאירוע שלכם.

רשמו את הפרטים שלכם וחברות המציעות השכרת ציוד לאירועים יחזרו אליכם בהקדם.

החברה הנכונה לכם

חברות ועסקים רבים בארץ עוסקים בתחום השכרת ציוד לאירועים, ולכן יש לבחור את החברה אשר תשרת אתכם בצורה הטובה ביותר "בפינצטה". הפרמטרים החשובים ביותר לבדיקה טרם אתם מחליטים לרכוש או לשכור ציוד לאירוע שלכם מחברה מסוימת הם:

  • החברה- יש לוודא כי מדובר בחברה בעלת מוניטין וניסיון. החברה חייבת לפעול תחת רישיון עסק, לחתום אתכם על חוזה השכרה אשר מחייב את שני הצדדים ולספק לכם חשבוניות מס או קבלות בגין כל תשלום המועבר אליה. רוב החברות מודעות לעובדה כי אתר אינטרנט הוא כרטיס הביקור שלהן ולכן ההמלצה היא להיכנס אל האתר ולקרוא מעט אודות פועלה של החברה, שירותיה, הציוד אותו היא מספקת וההתחייבויות שלה כלפי לקוחותיה. אנו נשמח לספק לכם מומחים אשר עברו סינון קפדני על ידנו. השאירו את הפרטים שלכם ואנו נחזור אליכם בהקדם, השירות ניתן ללא כל התחייבות.

  • התאמה אישית- חברה מקצועית תמיד תעניק שירות ייעוץ לקהל המתעניינים ותתאים באופן אישי את הציוד לסוג האירוע.

  • עלויות- טווח המחירים הוא רחב ועלות הציוד משתנה מחברה לחברה. כאן חשוב לוודא כי מדובר בציוד איכותי אותו החברה מבטחת וכן את תנאי החוזה עליו אתם חותמים. זכרו כי לפעמים משתלם לשלם עוד כמה מאות שקלים על מנת לזכות בציוד האיכותי ביותר אשר יתפקד בצורה תקינה בעת האירוע וירשים את המוזמנים בנראות שלו.

מתכננים אירוע? רשמתם את כל הציוד הדרוש לכם אך אינכם בטוחים כי כללתם את כל הציוד החיוני? המומחים שלנו יעזרו לכם בבחירה נכונה של ציוד לאירועים לאירוע הקרב ובא. השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם בהקדם.