עגלות קפה לאירועים – הגיע הזמן להתעורר

בשנים האחרונות התרגלנו לכך שקפה אפשר לקבל רק אחרי הקינוחים באירוע. רעיון חדש – עגלת קפה – מאפשר לכם לבחור מתי הקפה ישתלב הכי טוב באירוע.

על ההבדלים בין עגלות קפה לבר ושיטות אחרות , למה הן עדיפות

עגלות קפה לאירועים הן פתרון האידיאלי לאנשים כמונו. אנחנו פותחים את היום בקפה, ממשיכים עם קפה בעבודה ולפחות עוד אחד אחר הצהריים. אנחנו קובעים עם חברים לקפה בחוץ ומארחים חברים אחרים עם קפה בבית, וכמובן שכל פגישה עסקית מתחילה ב:"אפשר להציע לך משהו לשתות?".

בדיוק בגלל זה המציאו את עגלת הקפה. השכרת דוכני מזון לאירועים, כמו שבטח שמנו לב באירועים האחרונים שהגענו אליהם, הן חלק בלתי נפרד מכל אירוע משפחתי או עסקי. לפעמים אנחנו מגיעים לאירוע וכל מה שאנחנו רוצים, זה קפה.

מעוניינים להזמין דוכן מזון? המומחים שלנו ישמחו לענות על כל שאלותיכם ולייעץ לכם בדבר הדוכן המתאים לאירוע שלכם.

רשמו את הפרטים שלכם וחברות המציעות דוכנים לאירועים יחזרו אליכם בהקדם.

אז למה עגלת קפה ולא בר-קפה של המקום?

היתרונות בעגלות הקפה הניידת למול בר הקפה שנפתח תמיד בסמוך לסיום האירוע רבים. בין היתר, עגלת הקפה ניתנת להצבה בכל מקום במרחב האירוע, ומאפשר לכם, בעלי האירוע, לבחור עד כמה אתם רוצים שהיא תורגש. אם מדובר באירוע שמתקיים בשעה מאוחרת הייתם שמחים שכל המשתתפים ישתו כוס קפה לפני שהם עולים על ההגה, נכון? אז הייתם ממקמים את העגלה במרכז האירוע, במקום בו כולם חייבים לעבור.

יתרון משמעותי אחר הוא הזמן בו ניתן לשתות קפה. באירועים רבים, בהם משתמשים בבר-קפה הישן והמוכר, הקפה 'מוגש' רק אחרי המנה העיקרית, בסמוך להגשת הקינוחים. כך, מי שנאלץ ללכת קודם לכן או מגיע עם חשק אמיתי לקפה, בדרך כלל יעצור בדרך לרכוש אחד, ובעיקר יתמרמר על העניין. עגלת הקפה מאפשרת להגיש קפה בכל שלב שרק תרצו באירוע: בקבלת הפנים, בזמן המנות העיקריות, עם הקינוחים ולאחריהם.