השכרת אוהלים לאירועים בכל סדר גודל

שירות השכרת אוהלים לאירועים הפך בשנים האחרונות לאחד השירותים הנדרשים ביותר בתחום השכרת ציוד לאירועים. הסיבה לפופולאריות זו נעוצה בחסכון המשמעותי של השכרת אוהל לעומת כל החלופות האחרות, כמו למשל השכרת אולם או גן אירועים. מעוניינים לדעת כיצד גם אתם תוכלו לחסוך בהוצאה על האירוע שלכם ועדיין להפיק אירוע שייזכר לאורך שנים? התחילו לקרוא

השכרת אוהלים לאירועים - נתונים מדויקים

יצרני האוהלים הבינו את הפוטנציאל הענק של התחום וצפו כיצד הדרישה לאוהלים לאירועים גדלה מדי שנה ובעקבות כך החלו לייצר מגוון אוהלים:

  • אוהלים פתוחים וסגורים- המתאימים לעונות השונות של השנה.

  • אוהלים בגדלים שונים-  המתאימים לאירועים בכל סדר גודל.

  • אוהלים מתנפחים- היתרונות של אוהלים אלו באים לידי ביטוי בכך שהם ניידים, קלים והעלות שלהם נמוכה יותר מאוהל העשויים מחומרי גלם מאסיביים יותר.

  • אוהלים במגוון עיצובים- אוהלים בגוונים בהירים ובסגנון אירופאי יוקרתי ומרשים, אוהלי אוהל אינדיאני להפעלות שונות, אוהלים לחתונות ועוד.

מעוניינים לשכור את הציוד המושלם לאירוע המושלם? המומחים שלנו ישמחו לענות על כל שאלותיכם ולייעץ לכם בדבר הציוד המתאים לאירוע שלכם.

רשמו את הפרטים שלכם וחברות המציעות השכרת ציוד לאירועים יחזרו אליכם בהקדם.

עבודת הכנה מקדימה

  • תקציב- הגדירו מראש מהו התקציב הקיים ברשותכם. טווח המחירים של האוהלים משתנה מחברה לחברה ונקבע בהתאם לסוג האוהל, חומר הגלם שלו, הצורה שלו ועמידותו בפני תנאי מזג האוויר.

  • אופי האירוע- מהו האירוע אותו אתם מתכננים. האם אתם מעוניינים לשכור אוהל אשר ישמש אתכם לחתונה, למסיבת ריקודים, למסיבת קוקטייל, לערב השקת מוצר, לתערוכה וכן הלאה. חברות ציוד לאירועים מציעות מגוון אוהלים בעיצובים ובצורות שונות ולכן חשוב מאוד שהנראות של האוהל תתאים לאופיו.

  • כמות האנשים- מהי כמות האנשים המוזמנים לאותו אירוע. ישנם גדלים שונים של אוהלים וכמות המוזמנים תשפיע על ההחלטה באשר לגודל האוהל והאם עדיף יהיה לשכור אוהל פתוח או אוהל סגור (עם צינורות המיועדים לאוויר חם או קר).

  • עונה- קבעו תאריך מדויק לאירוע. אם אתם מתכננים לערוך את האירוע בעונת הקיץ חשוב מאוד שתעדכנו את החברה לפחות ארבעה חודשים לפני כן וזאת משום שעונת הקיץ נחשבת לעונת האירועים ואף אחד אינו מעוניים להישאר ללא אוהל לאירוע משום מלאי חסר. בנוסף, קביעת התאריך בו יתקיים האירוע תשפיע באופן ישיר על סוג האוהל אשר יותאם לכם. לאירועים המתוכננים לחודשי החורף וחודשי הקיץ החמים תוכלו לבחון היצע גדול של אוהלים סגורים עם פתחי חימום או קירור. לאירועים הנערכים בתקופות המעבר תוכלו להסתפק באוהל פתוח.

  • אוכל- חשוב לעדכן את החברה האם האירוע שלכם כולל שירותי קייטרינג. בצורה זו החברה תוכל להציע לכם אוהל בו תותאם הטמפרטורה לטמפרטורה המומלצת לסוגי המזונות השונים. השכרת ציוד לאירועים כולל השכרה של כלים שונים, כמו למשל כלי אוכל, מפות, שולחנות ועוד.

יעוץ בגדר חובה

השכרת אוהלים מחייבת ייעוץ מקצועי בו נציג החברה יתאים את האוהל ואת שאר הציוד אותו אתם מעוניינים לשכור לתקציב, לאופיו של האירוע ולדרישות שלכם. כיום, קיימת כמות כה גדולה של  אוהלים פתוחים וסגורים אשר בגדלים, צבעים ועיצובים שונים ועשויים מחומרי גלם שונים, עד כי הבחירה מבלבלת, במיוחד אם אינכם בעלי ידע מקצועי בתחום האוהלים.

האוהלים מגיעים במגוון גבהים ורחבים, ישנם אוהלים בהם היריעות עשויות מ- PVCעם חלונות או ללא חלונות, או אוהלים המשלבים חלונות זכוכית ואלומיניום וחייבים להיות בעלי תו תקן ישראלי.

יועץ החברה יתאים לאירוע שלכם את האוהל והציוד הנלווה אשר דרוש לכם, כמו למשל השכרת כסאות לאירוע באוהל, השכרה של כלים מיוחדים, עיצוב האוהל ועוד.

עלויות

סוג הערות הערכת מחיר
אוהל אירועים
40 מ"ר
1500-2000 ₪
45 מ"ר
1800-2300 ₪
100 מ"ר
3400-4200 ₪
130 מ"ר
4000-5000 ₪
300 מ"ר
בסביבות 10,000 ₪

מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות השכרת אוהלים לאירועים? נציגי חברות בעלות וותק ומוניטין ישמחו לענות על כל השאלות שלכם ולשלוח לכם הצעת מחיר. השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.