השכרת ציוד לאירועים במרכז – 6 החברות המובילות להשכרת ציוד לאירועים במרכז

כשאנחנו מחליטים לערוך אירוע, בין אם זה פרטי או עסקי, עומדות בפנינו שתי אופציות. אופציה אחת, היא לפנות אל גן או אולם אירועים שידאגו לנו לכל הציוד ולכל מה שאנחנו צריכים. אופציה אחרת, היא לדאוג בעצמנו לחברה שתשכיר לנו את הציוד שנדרש לנו. זה נכון, בין אם אנחנו מבקשים לערוך את האירוע בבית, פארק או שטח פתוח אחר, וכן במקרים רבים בהם אנחנו עורכים אירוע בגן או באולם, וזקוקים לציוד מסוים.

כפי שאנחנו יכולים להניח, ניתן למצוא חברות רבות שמתעסקות בתחום של השכרת ציוד לאירועים, מן הסתם אנחנו יכולים למצוא הרבה מאוד חברות שמתמחות בתחום של השכרת ציוד. אנחנו צריכים לבחון מה כל חברה מציעה לנו, מה קטלוג המוצרים שלה, באילו תנאים, כמה זה עולה לנו, מה סוג האחריות והביטוח שהיא מספקת לנו, וכן איזו הדרכה היא מספקת, במידה ויש צורך, על מנת שנוכל להשתמש ולהפעיל את הציוד שאנחנו שוכרים ממנה.

לפני שנציג בפניכם רשימה של חברות מובילות להשכרת ציוד לאירועים במרכז הארץ, חשוב להדגיש, אם אנחנו בוחרים לערוך אירוע פרטי או אחר וברצוננו להשכיר ציוד, אז עלינו לאפיין תחילה את הצרכים שלנו, לאפיין את כל התנאים שנדרשים על מנת שנוכל באמת להפיק תועלת מהציוד, ולייצר אירוע ברמה גבוהה. רק אחרי שנדע בדיוק מה אנחנו צריכים ולשם מה, אז נכון לפנות אל החברה ולשכור ממנה את הציוד הנדרש עבורנו.

מעוניינים לשכור את הציוד המושלם לאירוע המושלם? המומחים שלנו ישמחו לענות על כל שאלותיכם ולייעץ לכם בדבר הציוד המתאים לאירוע שלכם.

רשמו את הפרטים שלכם וחברות המציעות השכרת ציוד לאירועים יחזרו אליכם בהקדם.

החברות המובילות בתחום של השכרת ציוד לאירועים במרכז הארץ

קרמבו – חברת קרמבו אשר ממוקמת בהוד השרון, מציעת מגוון רחב של ציוד ואטרקציות שיכולים להתאים לשורה ארוכה של אירועים, בין אם זה אירועים פרטיים, עסקיים ואחרים. החברה מעסיקה צוות מקצועי שעומד לרשות הלקוחות בכל עת.

רונן הוכמן – אחתה חברות הוותיקות בתחום. החברה ממוקמת ברשפון ומציעה מגוון רחב של ציוד לאירועים פתוחים וסגורים.

אוהלי נתנוב – החברה משכירה גם אוהלים לאירועים וכן ציוד נוסף שנדרש עבור אירועים פתוחים, פרטיים ואחרים, על פי הצורך.

מיסטר מור – החברה ממוקמת בתל אביב ומציעה קטלוג עשיר של מוצרים לקהל הרחב, הן עבור אירועים במגזר הפרטי, העסקי והציבורי.

בסט רנט – החברה ממוקמת בפתח תקווה ומספקת שירותי השכרת ציוד לאירועים, בכל אזור המרכז. על פי הצרכים של הלקוחות.

זברה – החברה מספקת ציוד לאירועים בסדרי גודל שונים, כולל אטרקציות ייחודיות, הן לאירועים במקומות סגורים והן במקומות פתוחים.

כל אחת מהחברות הנ"ל יכולה לספק את מיטב הציוד לאירועים, בין אם זה פינות ישיבה, אוהלים, ציוד הצללה, אטרקציות, אמצעים טכניים, מכשירי חשמל, גנרטורים ועוד. כל מה שאנחנו צריכים לעשות, זה לבחון מה אנחנו צריכים ועם איזו חברה משתלם לנו לעבוד.