דוכן נקניקיות – נקניקיות משובחות

אתם יכולים להרגיש כמו בניו יורק, כמו בברלין, וכל זה בזמן שאתם עורכים אירוע לחברים או למשפחה אצלכם בחצר, הכל בזכות דוכן נקניקיות

כל מי שביקר בניו יורק בוודאי זכה ליהנות מטעם הנקניקיה האמריקאית, זו שנמכרת בדוכנים בפינות רחוב שונות בעיר. את טעמה של הנקניקיה המשובחת אפשר לטעום גם בדוכנים שונים בברלין ומי שמבקש להרחיק מעט מוזמן לטעום את דוכני הנקניקיות באיסלנד. שם הם זכו גם לביקורים ממלאכתיים של אח"מים שונים שמגיעים אל האי. אין זה מפתיע אם כך, שדוכני נקניקיות נחשבים מאוד פופולארים באירועים שונים.

לצד דוכני מזון כגון מפלי שוקולד, בר ממתקים, דוכן סושי, והמבורגרים, הנקניקיות נחשבים לדוכנים האהובים כבר משנות השבעים ולא רק בישראל. רבים רואים בכך עוד דריסת רגל תרבות המזון האמריקאית בחיינו אך האמת היא שפשוט מדובר במאכל קל להכנה , לא דורש עלויות גבוהות, ואהוב הן על ילדים והן על מבוברים.

מעוניינים להזמין דוכן מזון? המומחים שלנו ישמחו לענות על כל שאלותיכם ולייעץ לכם בדבר הדוכן המתאים לאירוע שלכם.

רשמו את הפרטים שלכם וחברות המציעות דוכנים לאירועים יחזרו אליכם בהקדם.

נקניקיות לאילו אירועים

זה היופי, קשה מאוד למצוא אירועים שדוכן כזה לא יתאים לו:

  • אירועים לילדים , בגן או בבית הספר – הרי אנחנו מכינים לילדים נקניקיה בבית לא?

  • אירועים למשפחה ולחברים – אם הולכים על אירוע עם אוכל סטנדרטי הרי נקניקיה של זוגלובק בלחמנייה תתאים, אם אנחנו מדברים על אירוע מכובד, נקניקיה אגנטינאית (צ'וריסו) תתאים.

  • ירידים, תערוכות , ואירועים המוניים אחרים. מאחר ומדובר בקהל מגוון, אז מאכל עממי כמו נקניקיה תמיד יתאים.

  • אירועים למבוגרים – תופתעו לשמוע שגם מבוגרים אוהבים נקניקיות, פשוטות או מורכבות

זו נקניקיה, מה כבר אפשר לעשות איתה?

כאשר מחלקים את עולם המזון, יש מי שדואג לשים את הנקניקיה לצד ההמבורגר, בקבוצת המזונות , במילים אחרות היא לא נחשבת למזון איכותי ובוודאי לא גורמה. מי שמבקר במסעדות יכול לראות אותה בדרך כלל מוגשת כחלק מארוחות ילדים.

האמת שיש בזה משהו אך כמו שההמבורגר עבר שינוי, גם הנקניקיה יכולה לעבור שדרוג , ונכון הדבר גם לנקניקיות בדוכני מזון.

ההגשה הבסיסית של נקניקיה במסגרת דוכני מזון לאירועים,  היא בתוך לחמנייה טרייה, מקמח רגיל או מלא,  עם חרדל , קטשופ או מיונז (למבוגרים ניתן להגיש גם עם 'צילי), אך אנחנו יכולים לראות נקניקיה שמוגשת עם ירקות (למשל כרוב כבוש), ניתן גם להגיש אותה על שיפוד או חתוכה לקוביות. המטיבים לכת יכולים לשלב אותה בסלט בשרי. אופציה אחרת שהפכה פופולארית עם השנים היא נקניקיה בתוך מעטפת בצק, מה שמזכיר בורקס.

ניתן גם להחליט על איזו נקניקיה ללכת, הנקניקיה הפשוטה ביותר היא כמובן בקר, אחריה בתור יש נקניקית עגל. מטיבי הטעם יבחרו בצ'וריסו , ולמי שמסוגל לאכול אוכל חריף ניתן מרגז.

לצד הנקניקיה תמיד נוכל לפנק בצ'יפס, סלט ואסור לשכוח משקה קר, מן הסתם הילדים יבחרו קולה והמבוגרים בירה או משקה בריא יותר.

כמה זה עולה לנו?

השכרת דוכני מזון, יכולות להתבצע אצל גורמים שונים, חברות קייטרינג שמפעילות דוכני מזון, חברות אטרקציות לאירועים שמפעילות גם דוכני מזון (בדרך כלל מדובר על דוכנים בסיסיים של נקניקיות, מפלי שוקולד, פופוקורן וכדומה) חברות ייחודיות של דוכני נקניקיות וכן ישנן מסעדות שמפעילות דוכנים לאירועים. הבעיה היא שבישראל אין מסעדה ייחודית לנקניקיות (להבדיל, למשל ,מהמבורגרים ) מה שאומר שיהיה קושי מסוים למצוא דוכן נקניקיות של מסעדה.

המחיר של הדוכן ינוע בין 200 ל-500 שקל. ניתן להשכיר רק את הדוכן עם המכונה לחימום נקניקיות, וניתן להשכיר גם איש מקצועי שיעמוד ויכין אותם. חשוב להדגיש האחריות היא על משכיר הדוכן במידה והוא זה שמתפעל אותה. נקודה אחרונה שחשוב לציין, ישנם גדלים מסוימים של דוכנים, רצוי לבדוק שהדוכן מתאים לגודל האירוע. המכשיר הקטן ביותר כולל חימום בן זמנית של 15 נקניקיות.

5 דברים שחשוב לבדוק לפני שמגישים נקניקיות באירועים

  1. תעודת כשרות של הנקניקיות שנקנות.

  2. המכשיר לא צריך להיות בהישג יד של ילדים.

  3. לוודא כיצד משתמשים בו לבישול נקניקיות מסוגים שונים.

  4. התאמה של הדוכן לשאר הדוכנים באירוע , שלא יהיה משעמם.

  5. אל תשכחו להביא הרבה חרדל וקטשופ.


רוצים לקבל עוד מידע על דוכני נקניקיות? עוד מידע על דוכני מזון? תשאירו כאן פרטים ותקבלו הצעות מחיר מהחברות המובילות בתחום. אנחנו נדאג שבאירוע שלכם, אנשים לא יישארו רעבים!