דוכני מזון ליום הולדת – אוכל צבעוני וטעים

הגיע הזמן לחגוג לילדכם יום הולדת ואתם מעוניינים שהאירוע יהיה מלא בצבעים, קישוטים ומאכלים טעימים, דבר אשר יהפוך את האירוע לבלתי נשכח לילד ולכל המוזמנים? דוכני מזון ליום הולדת הם הפתרון המושלם. כנסו וקראו כיצד הדוכנים יכולים להפוך את היום הולדת לאירוע מוצלח ומנצח.

דוכני מזון ליום הולדת- חגיגה לילדים או למבוגרים?

חשוב לזכור כי כל אירוע מוצלח מתחיל בבחירות הנכונות וכי בחירות נכונות יכולות להיעשות אם לוקחים בחשבון את קהל היעד והעדפותיהם. במצבים בהם אנו מעוניינים לחגוג אירוע יום הולדת אנו חייבים לקחת בחשבון את הגילאים של הילדים ומה הן העדפותיהם ובהתאם לבחור את דוכני המזון אשר ישרתו אותנו בצורה הטובה ביותר.

אין זה משנה אם אתם פונים אל חברה אשר מציעה השכרת דוכני מזון ומתרשמים לטובה מתפריט הגורמה והעיצוב הקלאסי של הדוכנים. הסיטו לרגע קט את העדפותיכם ושאלו את עצמכם את השאלה הבאה: 'האם דוכנים אלו ותפריט זה יסקרנו וימשכו את הילדים? האם הילדים ירוצו מדוכן לדוכן על מנת לנסות את כל המטעמים המוגשים בהם?' אם התשובה שלילית, המשיכו בחיפוש אותם דוכני מזון אשר ישרתו את הילדים בצורה הטובה ביותר.

מעוניינים להזמין דוכן מזון? המומחים שלנו ישמחו לענות על כל שאלותיכם ולייעץ לכם בדבר הדוכן המתאים לאירוע שלכם.

רשמו את הפרטים שלכם וחברות המציעות דוכנים לאירועים יחזרו אליכם בהקדם.

מהי הבחירה הנכונה

ישנן חברות קיטרינג רבות המציעות דוכני מזון בהם מוגש סוגי מאכלים שונים המותאמים לחך הילדותי וישנן חברות רבות אשר מציעות שירותי השכרת דוכני מזון, כך שאתם יכולים לשכור את הדוכנים בנפרד ואת שירותי הקייטרינג בנפרד. הבחירה היא שלכם, אך יש לזכור כי השכרת שירותיהם של חברות אשר מתמחות בהפקת אירועי ילדים, כולל שירותי קייטרינג המותאם לילדים ודוכני מזון מעוצבים במגוון עיצובים מרהיבים הלקוחים מסיפורי אגדות וסרטי ילדים, יהפכו את המשימה לפשוטה יותר.

בחירת דוכני מזון צריכה לכלול את הדברים הבאים:

  • תקציב- הגיעו להחלטה באשר לתקציב אשר עומד לרשותכם.
  • השכרת דוכני מזון- החליטו האם אתם מעוניינים לשכור את שירותיה של חברת קייטרינג אשר תספק לכם שירותי קייטרינג, דוכני מזון וצוות מלצרים או שמא אתם מעוניינים לשכור כל דבר בנפרד.
  • כמות- בצעו הערכה של כמות המוזמנים לאירוע.
  • גילאים- רשמו לעצמכם את טווח הגילאים של המוזמנים לאירוע. חשוב לקחת בחשבון כי אם מדובר בילדים קטנים והוריהם תצטרכו לדאוג ולבחור דוכני מזון לאירועים אשר יגישו גם מזונות המותאמים לחך של המבוגרים וגם לילדים.
  • מקום האירוע- רשמו לפניכם את כל הפרטים המאפיינים את מקום האירוע. האם האירוע אמור להתרחש בחוץ, בתוך אולם או שאתם מתכננים שחלק מהפעילויות יהיו בתוך האולם וחלק בחוץ, בצורה כזו תוכלו להגיע להחלטה באשר למיקום הטוב ביותר של דוכני המזון באותו אירוע.

התפריט והעיצוב

היתרון הגדול של דוכני מזון לימי הולדת ואירועים שונים בא לידי ביטוי בכך שאינכם מוגבלים לתפריט מצומצם של מזונות. כאן תוכלו לבקש מחברת הקייטרינג כי כל דוכן יאגד מאכלים מסוג שונה או מספר מאכלים:

  • דוכני מזון מתוקים- דוכן שבו מוגשים קרטיבים צבעוניים בצורות שונות – מיקי מאוס, חלליות ועוד. דוכן עליו מוגשות עוגות צבעוניות עם עדשים ודקורציות אשר ימשכו את עיני הילדים.

  • דוכן המבורגרים- דוכן בו יכינו את ההמבורגרים במקום וישאלו כל ילד מה הוא רוצה בתוך ההמבורגר.

  • דוכן צ'יפסים- דוכן של צ'יפסים בכל מיני צורות, כמו למשל צ'יפסים ארוכים, פוטטוס, צ'יפסים בצורת עיגולים עם פרצוף מחייך ועוד.

  • דוכן נקניקיות- דוכן בו מוגשות נקניקיות ארוכות בלחמניות לבנות עם קטשופ, חרדל ועוד.

יש לקחת בחשבון כי הילדים ימשכו למאכלים אותם הם מכירים ולכן חשוב מאוד לא להתחיל ולחשוב על רעיונות יצירתיים מדי אשר יכולים לא להתקבל על ידי הילדים.

בנוסף, הדקורציה של כל דוכן תמשוך את הילד אליו והילדים ישכנעו ילדים אחרים להגיע אל דוכן שף ההמבורגרים, דוכן הקאובוי שמכין צ'יפס ולכן חשוב מאוד לבחון עם החברה שמספקת לכם את הדוכנים באשר לאפשרויות עיצוב שונות.

מעוניינים שאנו נעזור לכם לבחור דוכני מזון ליום הולדת של ילדכם? השאירו את הפרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם עם הצעות שונות ומחירים. השירות ניתן ללא עלות כלשהי או התחייבות מצידכם.