עגלות קפה לאירועים מלאי ארומה

מעוניינים שהאירוע שלכם יהיה מושלם? עגלות קפה לאירועים מוגדרות כיום בפי כל כחובה בכל אירוע איכותי. כיצד בוחרים עגלת קפה וכיצד מוודאים כי היא תשרת את המוזמנים בצורה הטובה ביותר? התחילו לקרוא.

הישראלים והקפה

הכמות הגדולה של בתי הקפה במדינתנו, סוגי הקפה המוצעים ברשתות המזון השונות ומאות האנשים אשר מאכלסים את בתי הקפה מדי שבוע מצביעים על תרבות קפה ענפה. שתיית קפה הוא אחד מהפעילויות השגרתיות של רובינו ובשנים האחרונות ניתן לראות כי קיימת עלייה ניכרת ברמת הביקוש לסוגי קפה איכותיים.

כתוצאה מכך הדרישה לכוס קפה איכותית במהלך כל אירוע חייבת להיענות בחיוב, דבר אשר גורם לרבים להזמין שירות מחברות קייטרינג וחברות לארגון אירועים אשר מציעות השכרת דוכני מזון ועגלות קפה איכותיות לאירועים שונים.  אין משנה אם מדובר באירוע פרטי של חתונה, בר מצווה או ברית מילה או בכנסים ואירועי חברה יוקרתיים דוכני מזון ועגלות קפה יהוו פרמטר משמעותי בהצלחתו של האירוע.

מעוניינים להזמין דוכן מזון? המומחים שלנו ישמחו לענות על כל שאלותיכם ולייעץ לכם בדבר הדוכן המתאים לאירוע שלכם.

רשמו את הפרטים שלכם וחברות המציעות דוכנים לאירועים יחזרו אליכם בהקדם.

הבריסטה

עגלות קפה חייבות לכלול שלושה דברים מרכזיים: בריסטה, סוגי קפה שונים ונראות אטרקטיבית. בריסטה הוא אותו ברמן המומחה בהכנת סוגים שונים של קפה. קחו בחשבון כי ככל שהבריסטה יהיה מקצועי יותר, כך הוא גם ידע כמה זמן צריכים להרתיח אותו, באיזו טמפרטורה, מהי הכמות הנכונה של החלב ומהי הכמות הנכונה של הקפה בכוס ודברים נוספים אשר יהפכו את הקפה ממשקה לחוויה.

סוגי קפה בעגלה

  • אספרסו- מנת קפה אספרסו תכיל שבעה גרם של קפה טחון. שיטת הכנת האספרסו היא באמצעות לחץ.
  • מקיאטו- זהו קפה אספרסו עם כף של חלב עליו. המטרה של החלב היא לעדן את מרירות האספרסו.
  • לאטה מקיאטו- שלושת רבעי כוס חלב ועליה כתם של קפה אספרסו.
  • ריסטרטו- כאן המטרה היא מקסימום קפה. ניתן לומר כי ריסטרטו הוא תמצית של קפה אספרסו.
  • אמריקנו- אספרסו ארוך עם מים בכוס גדולה.

איכות הקפה המוצע

חשוב לברר עם חברת הקייטרינג ממנה החלטתם לשכור דוכני מזון לאירועים ועגלות קפה, אילו סוגי קפה הם מציעים. ככל שפולי הקפה יהיו איכותיים יותר, כך גם הקפה יהיה משובח יותר ובעל ארומה משכרת. ההמלצה היא לפנות אל חברת קייטרינג בבקשה להגיע לאירוע על מנת לראות את עגלות הקפה בפעולה.

כאן חשוב מאוד לשים לב לדברים הבאים:

  • טחינה- חשוב שהטחינה של פולי הקפה יתבצע בעגלה ולא לפני כן וזאת על מנת לא לפגוע בטריות שלו.
  • מכונות- חשוב לוודא כי הבריסטה משתמש במכונת קפה איכותית אשר יכולה לשלב את הפולים הטחונים עם הטמפרטורה הנכונה של המים ולבשל את שני אלו יחדיו תוך פרק זמן נכון להפקת התוצאה הטובה ביותר.

עיצוב כחלק נפרד מחוויה

המראה של עגלת הקפה בה תבחרו תקבע עד כמה היא תהיה אטרקטיבית וכמה אנשים יבחינו בה באירוע ואכן ייגשו אל הבריסטה על מנת לזכות באותה כוס קפה.  אם בעבר רוב עגלות הקפה היו זהות בעיצובן, כיום הנטייה היא להתאים את מראה העגלה לאופיו של האירוע.

לדוגמה: אם אתם מעוניינים לערוך ליקירכם מסיבת יום הולדת בסגנון כפרי ובהשראת מוזיקת הקנטרי הדרומית אותה הוא אוהב, תוכלו לומר לחברה אשר מספקת את השירות כי אתם מעוניינים כי גם העגלה תהיה בעיצוב כפרי ושהבריסטר ילבש כובע קאובוי.  אם לעומת זאת אתם מעוניינים בעגלות קפה לאירוע יוקרתי של השקת מוצר, ההמלצה  היא לבחור בעגלת קפה המעוצבת בהשראת הסגנון המינימליסטי היי טקי.
 
מעוניינים שחברה מקצועית תחזור אליכם עם הצעת מחיר אטרקטיבית של עגלת קפה לאירוע ההולך וקרב? השאירו את הפרטים שלכם ויחזרו אליכם בקרוב.