במות לאירועים על הגובה

לכל אירוע מנצח דרושה במה. אם אתם מתלבטים באשר לסוג הבמה המתאימה לאירוע שלכם, התחילו לקרוא אודות סוגים שונים של במות למגוון אירועים וכיצד תוכלו לבחור את הבמה המתאימה ביותר לאירוע אותו אתם מתכננים לערוך.

במות לאירועים- מדוע צריך במה לאירוע

כל אירוע כולל מופע, נאום או טקס כלשהו הנערך על במה. במה ממקדת את קהל המוזמנים במופע או בטקס ומאפשרת להם ראות ברורה ומהנה של הטקס או המופע אליו הוזמנו. חברות המספקות ציוד לאירועים הם הכתובת הנכונה אליה יש לפנות על מנת לשכור את אותה במה לה אתם זקוקים באירוע אם מדובר בבמות לטקס החופה, במות לריקודים, במות למופע אמן אורח, במות לתצוגות אופנה ועוד.

בנוסף, תוכלו לעיין בקטלוג השכרת ציוד לאירועים ולבחור את הציוד הנלווה לבמה, כמו למשל תאורה, תפאורה, דוכנים המשמשים לנאום וכל ציוד אחר לו אתם זקוקים לקיום אירוע מושלם.

מעוניינים לשכור את הציוד המושלם לאירוע המושלם? המומחים שלנו ישמחו לענות על כל שאלותיכם ולייעץ לכם בדבר הציוד המתאים לאירוע שלכם.

רשמו את הפרטים שלכם וחברות המציעות השכרת ציוד לאירועים יחזרו אליכם בהקדם.

שירות של מקצוענים

ישנם סוגים שונים של במות וכל במה מתאימה לסוג אירוע מסוים. עלות השכרת ציוד לאירועים מסוג במות אינה זולה ולכן חשוב מאוד שתבחרו במומחה בתחום אשר יוכל להתאים את סוג הבמה הדרושה לאירוע וזאת בהתאם לאותו תקציב אותו אתם מייעדים לאירוע. איש המקצוע יתאים לכם במות לאירוע בהתאם לפרמטרים הבאים:

  • לוגיסטיקה- המומחה שלנו יתאים את הבמה למבנה האולם או החצר ויוודא כי הבמה מתאימה למקום מבחינה לוגיסטית באופן מושלם.

  • עיצוב- במה חייבת לאופי של האירוע, האווירה בה אתם מעוניינים וסגנון העיצוב הכולל. המומחה שלנו יברר אתכם מהי מטרת האירוע, מי הם המוזמנים, כמה זמן יארך האירוע, למה הבמה תשמש ויעזור לכם לבחור במה מעוצבת המתאימה בצורה הרמונית לעיצוב הכולל של האירוע.

  • בטחון- במה חייבת להתאים בצורה מושלמת לאופי האירוע וכן חייבים להתקין אותו בהתאם נוהלי הבטיחות. איש המקצוע יבדוק את התאמת הבמה למקום מבחינה גובה, גודל, סוג משטח והשימוש אותו אתם מתכוונים לעשות בה.

  • פירוק והרכבה- רוב החברות מציעות ללקוחותיהם שירות של הרכבת במות ופירוק. חשוב לברר האם העלות של שירות זה נכללת בהצעת מחיר או שמא מדובר בתוספת עלות. חברות השכרת ציוד מציעות גם שירותים נלווים של השכרת כלים לאירועים, כמו למשל ציוד נלווה לבמה כמו עמודים לגופי תאורה ועוד.

בטיחות

יש לוודא כי המתקינים הם בעלי הכשרה מקצועית בעבודה לגובה ויש להם היתר לבנות במות וכל המתקנים הקשורים אל הבמות. כולנו זוכרים את המקרה המצער בהר הרצל בו עמוד תאורה קרס וזאת משום התקנה לא מקצועית. ההמלצה היא לבחור בחברה אשר יכולה להבטיח לכם תכנון הנדסי מקדים של הבמה, דבר אשר יבטיח לכם כי היא תעמוד בעומסים הנדרשים , בכמות האנשים אשר יעלו עליה ותשרת את המטרה שלכם בצורה הטובה ביותר.

במות לאירועים שונים

ישנם סוגים שונים של במות למגוון אירועים, אם מדובר על במות קטנות לחופה בגדלים ועיצובים שונים המותאמות לטקסים אינטימיים, חופות מעוצבות, חופות מוגבהות ועוד. סוג נוסף של במות הן במות הפודיום אשר משמשות לאירועים מסוג כנסים, אירועי חברה וכל אירוע בו נדרשת במה לנאום.

ישנן במות ישרות, עגולות, נמוכות וגבוהות ובמות מיוחדות לאירוע של תצוגת אופנה. ההמלצה היא לבחור בחברה המומחית בסוג הבמה המתאימה לאירוע אותו אתם מתכוונים לערוך.