סוגי אוהלים לאירועים

אירוע בחוץ הוא חוויה עם אווירה ייחודית, העניין הוא שתנאי מזג האוויר השונים יכולים לפגוע בהצלחת האירוע. הפתרון מגיע בדמותם של אוהלים לאירועים. הנה הפרטים על הסוגים, האפשרויות והמחירים.

הטרנד של האירועים הפחות קונבנציונאליים מאלו הנחגגים באולמות מאובזרים, הולך ומתפתח. האפשרויות המוצעות כיום בנושא של ציוד לאירועים מאפשרות לחגוג את האירוע הכי שנטי בלב הטבע ועדיין לאפשר לאמא של החתן להגיע עם שמלת פאר, עקבים ואיפור ועדיין להרגיש בנוח. אחד הדברים שמסייעם לכך הוא הסוגים השונים של אוהלים לאירועים.

מגוון האוהלים שיוצע לכם על ידי חברה בתחום של השכרת אוהלים, יגרום לכם להבין מהר מאוד שאוהל הוא הרבה יותר מאשר רק סוכך במקרה הזה (הן סוכך המגן מפני הגשמים והרוחות של החורף והן סוכך המגן מפני השמש היוקדת של הקיץ), הוא גם יוצר אווירה נעימה, מאפשר לכם לבחור את העיצוב התואם לאירוע שלכם (מין הסתם אוהל שישמש כסוכת אבלים יהיה מעוצב בצורה שונה מאוהל לאירוע משמח), תורם לנוחות ומאפשר לכם ליצור אירוע עם קונספט מוצלח במיוחד.

מעוניינים לשכור את הציוד המושלם לאירוע המושלם? המומחים שלנו ישמחו לענות על כל שאלותיכם ולייעץ לכם בדבר הציוד המתאים לאירוע שלכם.

רשמו את הפרטים שלכם וחברות המציעות השכרת ציוד לאירועים יחזרו אליכם בהקדם.

סוגי האוהלים

רוב החברות העוסקות בתחום של השכרת אירועים יציעו לכם שלושה סוגים עיקריים של אוהלים:

  • אוהלים נגד גשםאוהלים אשר עשויים מחומר עמיד נגד מים הכוללים בין היתר גם פתרונות שונים לחימום כמו: הצללות לייקרה, רשתות ופתרונות נוספים לצורך נוחות מקסימאלית של האורחים (חלק מהחברות יציעו לכם גם השכרת ציוד לאירועים נוסף כמו אמצעי חימום שונים לאוהל כמו פטריות חימום).
  • אוהלים לבנים לקיץ – אוהלים מעוצבים ורחבי ידיים בצבע לבן, העשויים בדרך כלל מבד לייקרה. האוהלים הללו מיועדים לאירועים שמחים כמו חתונה. חברות רבות יציעו לכם את האפשרות לעצב את האוהלים בהתאם לדרישותיכם וצרכיכם.
  • פתרונות הצללה שונים –  הצללות מרשת או מלייקרה, מגיעות בגדלים שונים (עד 500 מטר ולעיתים אף יותר מכך), בחלק מהמקרים, מתאפשר להזמין את אותן פתרונות הצללה בעיצובים שונים.