השכרת דוכני מזון לכל אירוע

השכרת דוכני מזון יספק לכם את הפתרון המושלם לניצול נכון ומאורגן של התקציב אותו ייעדתם לאירוע. אם גם אתם מתלבטים באם לשכור דוכני מזון לאירוע שלכם, מאמר זה יגולל בפניכם את כל היתרונות והנקודות החשובות אשר יעזרו לכם להכריע את הכף.

השכרת דוכני מזון- כל היתרונות באחד

  • יצירת סקרנות- דוכני מזון יוסיפו נופך מסוגנן וססגוני לאירוע שלכם. הם יאפשרו לכם לבחור סוגי מזונות שונים ולהציב אותם בחלקים שונים של האולם, כך שהאורחים יהיו מסוקרנים ויבדקו מה מוגש בכל דוכן.

  • האורחים מבצעים את הבחירה- אם עד כה הורגלנו לאירועים בהם האורחים יושבים סביב שולחנות ומלצר מביא להם את המנות, כיום יש לכם אפשרות לתת לאורחים לעשות את הבחירה של סוגי המזונות בהם הם מעוניינים. כל אורח יבחן כל דוכן ויחליט מה הוא מעוניין לטעום ובאיזו כמות. בנוסף, דבר זה ייצור שיתוף של האורחים והתרשמות מהיצע הגדול של סוגי המזון, כל שתוכלו לשמוע כי כל אורח ממליץ לאחר לנסות גם את האוכל על דוכן זה או אחר.

  • דוכני מזון לאירועים שונים- ניתן להשתמש בדוכני מזון לאירועים בכל סדר גודל. אם אתם מתכננים מסיבת קוקטייל תוכלו לשכור דוכני מזון בסגנון עיצוב מודרני ויוקרתי בהם יוגשו סנדביצ'ונים וסוגים שונים של פירות, קינוחים ומשקאות קוקטייל. אם אתם מעוניינים בהשכרת דוכני מזון לאירועים מסוג יום הולדת או כל אירוע אחר לילדים, תוכלו לבקש כי על דוכן אחד יעמוד מפל שוקולד מלא בכוסות שוקולד לילדים, דוכן מזון בו תעמוד מכונת צמר גפן, דוכן המבורגרים ועוד.

מעוניינים להזמין דוכן מזון? המומחים שלנו ישמחו לענות על כל שאלותיכם ולייעץ לכם בדבר הדוכן המתאים לאירוע שלכם.

רשמו את הפרטים שלכם וחברות המציעות דוכנים לאירועים יחזרו אליכם בהקדם.

עיצוב והעמדה

דוכני מזון משמע אפשרויות עיצוב בלתי נדלות. אם בעבר העיצוב היה מושתת על סידורי פרחים באולם וקישוטים סטנדרטיים למיניהם, כיום דוכני מזון משחקים תפקיד נכבד בכל הקשור אל העיצוב. תוכלו לבחור דוכני מזון מעוצבים בסגנון כפרי, בסגנון היי טק מודרני, בסגנון של סדרה מסוימת או תקופה מסוימת וכן לבקש מהחברה אשר משכירה לכם את הדוכנים לקשט אותם בעיצובים כאלו ואחרים.

אנשים רבים בוחרים להתאים את עיצוב הדוכנים לאופיו של האירוע ואופי המוזמנים אליו. בנוסף,  יש לכם אפשרות לקבוע היכן דוכני המזון יעמדו, דבר אשר יכריע פעם רבות את הנראות של האירוע. ההחלטה לעמיד דוכני מזון בצורת מעוין, תיצור עיצוב מעניין של אולם האירועים וכן ההחלטה למקם כל דוכן בריחוק מהדוכן השני תסקרן את האנשים לבדוק מהו האוכל המוצע בכל דוכן.

עלויות ונקודות חשובות

עלות השכרת דוכני מזון משתנה בהתאם לגודל ולעיצוב שלהם. שימו לב, כי רוב המחירים בהם נוקטים רוב החברות אינם כוללים מע"מ. חברות השכרת דוכני מזון לאירועים מתמחרות את דוכני המזון בשתי שיטות:

  • מחיר פר דוכן- העלות של דוכן מעוצב בגדול סטנדרטי (רוחב של שמונים ס"מ ובאורך של מטר שישים) תהיה בסביבות ה- 350 ₪. רוב החברות נוקטות במחיר לכל דוכן, אך הן לרוב מציבות תנאי מינימום של השכרת 3 דוכנים לפחות ובמקרים חריגים בהם לקוח מעוניין בדוכן אחד בלבד, המחירים מאמירים.
  • מחיר פר מנה בדוכן- ישנן חברות המתמחרות את הדוכן בהתאם לסוג הדוכן ועלות כל מנה בו. כך שאם תחליטו להזמין דוכני מזון ליום הולדת מסוג דוכן נקניקיות, לכמות של 100 ילדים, כאשר מספר המנות המינימאלי הוא 50. תשלמו כ- 9 ₪ עבור כל מנה, דהיינו, כ- 450 ₪ לדוכן.


מעוניינים בפרטים נוספים אודות חברות המציעות דוכני מזון לאירועים שונים? השאירו את הפרטים שלכם ואנו נחזור אליכם בהקדם ונעזור לכם בבחירת סוג הדוכנים המתאימים לאירוע שלכם
.