דוכני מזון לאירועים מושלמים

דוכני מזון יהפכו כל אירוע למסקרן, ססגוני ומרשים. מעוניינים שהאורחים שלכם יתרשמו מהיצע גדול של מזונות המעוצבים בצורה ססגונית ומרשימה? כנסו ובחרו דוכני מזון לאירועים.

דוכני מזון לאירועים - הכנה מקדימה לבחירה נכונה

בחירת דוכני מזון תשפיע על הנראות ועל הטעם של כל האירוע שלכם ולכן בחירה נכונה של דוכנים המתאימים לסוג האירוע שלכם תשפיע באופן ניכר על הצלחתן. מסיבה זו מומלץ לבצע עבודת הכנה מקדימה בה תגיעו למספר הכרעות אשר יתורגמו לדרישות שונות מהחברה אשר תספק לכם את דוכני המזון:

  • תקציב- יש להחליט מהו התקציב אותו אתם מייעדים לאירוע ולעדכן את החברה דרכה אתם מעוניינים לשכור דוכנים.

  • כמות- יש לעשות הערכה באשר לכמות המוזמנים אשר עתידים להגיע לאירוע. הערכה זו תשפיע על כמות הדוכנים הנדרשים וכמות המנות בכל דוכן.

  • אופי האירוע- האם מדובר באירוע חתונה, מסיבת יום הולדת פרטית, אירוע השקת מוצר ועוד. אופי האירוע ישפיע על בחירת הדוכנים המעוצבים וסוגי המאכלים השונים בדוכנים השונים.
  • גיל הסועדים- הגיל של הסועדים ישפיע באופן משמעותי על עיצוב הדוכן ועל המאכלים אשר יוגשו בו.

  • אם מדובר על אירוע חינה, קרוב לוודאי שתהיו מעוניינים בדוכנים המעוצבים בנופך התרבות המרוקאית ובאוכל עדתי, אך אם מדובר באירוע המיועד לילדים בוודאי תהיו מעוניינים בדוכנים צבעוניים ומצוירים בהם יוגשו המבורגרים, פיצות, פופקורן, פטל ועוד.

מעוניינים להזמין דוכן מזון? המומחים שלנו ישמחו לענות על כל שאלותיכם ולייעץ לכם בדבר הדוכן המתאים לאירוע שלכם.

רשמו את הפרטים שלכם וחברות המציעות דוכנים לאירועים יחזרו אליכם בהקדם.

סוגים שונים של דוכנים

טרנד דוכני המזון בעיצומו וזאת משום היתרונות הרבים אותם הוא מאגד. אם בעבר, ידענו כי אנו מגיעים לאירוע והמלצר מגיש לצלחת שלנו את אותה מנה בה הלקוח בחר, כיום הבחירה היא שלנו. אם אתם מעוניינים שהמזון יתמזג בצורה סגנונית הרמונית עם אופיו של האירוע, אתם מוזמנים לבחור דוכני מזון מעוצבים המתאימים לאירוע שלכם:

  • דוכני מזון ליום הולדת – כאן תוכלו לבחור ליום הולדת של הילד דוכני מזון מעוצבים בהתאם לסדרת טלוויזיה האהובה עליו, דוכני מזון מצוירים, דוכני מזון עם בלונים ועוד. המנה אשר תוגש בכל דוכן תהיה מותאמת לחך הילדותי וזאת בהתאם לגילאי הילדים. האפשרויות הן רבות וכוללות: דוכן מזון של פיצות, דוכן מזון של המבורגרים, דוכן מזון של עוגות צבעוניות ועוד.

  • דוכני מזון לאירוע קוקטייל – כאן תוכלו לבחור דוכני מזון לאירועים קטנים המעוצבים בסגנון יוקרתי קלאסי ובהם מוגשים סוגים שונים של קוקטיילים, כריכונים ומנות ראשונות צבעוניות ומרשימות אשר יערבו לחך של כל טועם.

  • דוכני מזון לחתונות – כאן תוכלו להזמין דוכני מזון מעוטרים בפרחים או דוכני מזון בכל סגנון עיצוב בו בחרתם לאירוע החתונה. בכל דוכן תוכלו להחליט על הצבת סוגי מזון שונים וכן אטרקציות שונות, כמו למשל דוכן עליו עומד מפל שוקולד וכוסות קוקטייל מלאות בשוקולד, דוכן מזון עליו משקאות קוקטייל שונים, דוכני מזון עם מנות ראשונות צבעוניות ומרשימות ועוד.

  • דוכני מזון כשרים לאירועים שונים – ישנן חברות רבות המציעות השכרת דוכני מזון לאירועים כשרים. כאן חשוב לברר מהו היתר הכשרות והאם היתר זה מתאים לכם. חשוב לקחת בחשבון כי רוב דוכני מזון אלו מיועדים לאירועים של קייטרינג בשרי או קייטרינג חלבי וזאת משום ההקפדה על הכשרות.

מעוניינים להזמין את הדוכנים המושלמים לאירוע אותו אתם מתכננים? המומחים שלנו ישמחו לעזור לכם בהתאמת סוג הדוכן לאופיו של האירוע וכן בהמלצה על חברות המספקות השכרת דוכני מזון לאירועים שונים בסביבת מקום מגוריכם. רשמו את הפרטים שלכם ואנו נחזור אליכם בהקדם.