דוכני מזון – כל האפשרויות במקום אחד

ארגון אירוע דורש לוגיסטיקה, בעיקר אם מדובר באירוע התקיים בגן אירועים או בשטח ולא באולם "הכול כלול". הנה פרטים חשובים שיעשו לכם קצת סדר בנושא של השכרת ציוד לאירועים

דוכני מזון- כיצד הכל התחיל?

דוכני המזון הראשונים היו דוכנים קטנים אשר מוקמו בעיקר ברחובות מרכזיים בעיר. דוכנים אלו הציעו סוג אחד של מזון ורבים טענו כי אלו מספקים להם את הפתרון הטוב ביותר בימים עמוסים בדמות אוכל מהיר, זמין וזול.

בעשור האחרון דוכני מזון קיבלו תפנית תדמיתית חדה וזאת כאשר מסעדות, חדרי אוכל וחברות קייטרינג רבות הבינו כי הצרכן מעדיף תצוגה ברורה של דוכני אוכל המציעים לו כל אחד סוג שונה של מזון, דבר המאפשר לו לבחור את המנה הרצויה לו ואת הכמות בה הוא מעוניין.  

כיום, רוב חברות הקייטרינג משווקות דוכני מזון לאירועים שונים כפתרון נוח לאורחים, עגלות קפה לאירועים שונים. אם בעבר, דוכני האוכל היו מוכרים כדוכני 'אוכל זבל', כיום חברות קייטרינג מציעות לכם דוכני מזונות גורמה, דוכני מנות ראשונות לאירועי קוקטייל, ועוד.

מעוניינים להזמין דוכן מזון? המומחים שלנו ישמחו לענות על כל שאלותיכם ולייעץ לכם בדבר הדוכן המתאים לאירוע שלכם.

רשמו את הפרטים שלכם וחברות המציעות דוכנים לאירועים יחזרו אליכם בהקדם.

דוכני מזון במסעדות וירידי אוכל

אם אינכם מעוניינים לבזבז שעות רבות במטבח מדי שישי על מנת לבשל ארוחה לכל המשפחה, או שמא אתם מעוניינים לארח מספר חברים לערב שישי אצלכם, תוכלו למצוא פתרון זול ואיכותי, בירידי אוכל המציעים דוכני מזון. בדוכני מזון אלו מסעדות וחברות קייטרינג מציעים את מיטב המנות שלהם וכל שתצטרכו לעשות הוא לבחור במנות המועדפות עליכם. אם אתם מתלבטים וזאת משום שאינכם יודעים האם האוכל בדוכנים טרי, בייחוד כאשר מדובר בתקופת הקיץ החמה, בוודאי תשמחו לקרוא את הנתונים הבאים:

  • פיקוח- ההנחיות של משרד הבריאות במדינתנו מחייבות כל יריד אוכל להעסיק מפקח מזון מטעם משרד הבריאות.
  • בדיקות- חובתו של המפקח היא לוודא כי הטמפרטורה של המזונות בדוכנים היא בהתאם להוראות משרד הבריאות ולהעביר דגימות ממזונות שונים למעבדה המיקרוביולוגית.

כל אלו יבטיחו לכם כי האוכל בדוכנים עומד בתקנים שונים וכי אין בו חיידקי אי קולי או חריגה מהכמות המותרת של קוליפורמים.

דוכני מזון - אפשרויות שונות

אין זה משנה אם אתם מעוניינים באוכל איכותי לאירוע ביתי, דוכני מזון ליום הולדת, לאירוע חתונה, בר מצווה, מסיבת השקת מוצר לעובדי החברה או כל אירוע אחר, דוכני מזון ישדרגו את האירוע שלכם. דוכני המזון יציעו לכם מגוון רחב של מאכלים, כאשר בכל דוכן יוגש מנה אחת בהתאם לבחירתכם.

  • השכרת דוכני מזון לאירועים- אם בעבר, ברוב האירועים האוכל הוגש סביב שולחנות, כיום דוכני מזון באירועים הפכו לטרנד אופנתי אשר ניתן לראות ולחוות בכמעט כל אירוע אליו תגיעו. בחירת סוג המזונות ומספר הדוכנים תעשה בהתאם לאופיו של האירוע וכמות המוזמנים אליו.
  • דוכני מזון ליום הולדת- הצבת מספר דוכני מזון איכותיים באירוע יום הולדת יכולה להפוך את האירוע לכזה אשר ייזכר לאורך זמן בקרב הילדים. אם בעבר, פיתות עם חומוס, שתייה קרה ועוגת יום הולדת היו הקו העיקרי של המזונות באירוע זה. כיום, דוכני מזון יציעו לכם המבורגרים, צ'יפסים, מילקשייק ושלל מזונות נוספים אשר ילדים אוהבים.

עלויות

סוג הדוכן הערות הערכת מחיר
דוכן מזרקת שוקולד
למנה
כ- 9 ₪
דוכן קרפ צרפתי
כ- 12 ₪
דוכן פנקייק
כ- 8 ₪
דוכן פיצות טאבון
כ- 9 ₪
המבורגרים
כ-14 ₪
השכרת דוכן מעוצב
1.60 על 80
350 ₪
השכרת דוכן לא מעוצב
250-300 ₪
דוכן סושי מעוצב
כולל סושי - 140 מנות
בסביבות 2000 ₪

מעוניינים לדעת מה הם דוכני המזון המתאימים ביותר לאירוע שלכם? המומחים שלנו ישמחו לספק לכם ייעוץ ולענות לכם על כל שאלה. השאירו את הפרטים שלכם ואנו נחזור אליכם בהקדם.