דוכני מזון – התוספת שתופסת

אירוע משפחתי, חתונה, מפגש עסקי. בכל מצב בו מתכנסים מספר אנשים עולה ההתלבטות: מה נגיש הפעם? דוכני המזון פותרים עבורכם את הבעיה. מעגלת קפה ועד לתפוחים מסוכרים כמו של שלגיה – אתם רק צריכים לבחור.

דוכני מזון לאירועים יכולים למלא פונקציות רבות: הם יכולים להיות פתרון לנשנוש קל עבור האורחים, יכולים להיות אטרקציה מגניבה ויוצאת דופן בנוסף לקייטרינג או שדרוג לבר/ת מצווה או כל אירוע משפחתי אחר.

מעוניינים להזמין דוכן מזון? המומחים שלנו ישמחו לענות על כל שאלותיכם ולייעץ לכם בדבר הדוכן המתאים לאירוע שלכם.

רשמו את הפרטים שלכם וחברות המציעות דוכנים לאירועים יחזרו אליכם בהקדם.

אילו סוגי דוכנים אפשר למצוא?

דוכני המזון מתחלקים למספר סוגים, כאשר הרעיון העיקרי שעומד מאחוריהם: אנחנו אוכלים, שותים, מסתובבים באירועים משפחתיים או עסקיים, ופחות אוהבים לשבת. בשביל להכיר, להגיד שלום לכל מי שהגיע, אין לנו באמת את הזמן להתיישב ולחכות. דוכני המזון יכולים להגיע עם סוגי מזון ושתייה מגוונים, בהתאם למה שלדעתכם הכי מתאים לאירוע.

אוכל של ממש – האירוע צועד על קיבתו: השכרת דוכני מזון שמגישים אוכל (מנות ראשונות ועיקריות) יכול להיות כזה שעובד באופן עצמאי או חברת דוכני מזון וכן דוכן שמסעדה או רשת מסעדות מוכרת מציעה להשכרה לאירועים. בקטגוריה זו אתם יכולים למצוא: פיצות, פלאפל, המבורגר, סושי, פשטידות, פסטות, נקניקיה בלחמנייה – בעצם, כמעט הכל.

מתוק – בשביל הנשמה: הדוכנים המתוקים הם לא רק בשביל ילדים. דוכנים מתוקים יכולים להיות קינוח או משהו קטן ליד עגלת קפה שהשכרתם לאירוע העסקי שכינסתם או לאירוע המוני כמו יום הסטודנט או כנס רב משתתפים. בתפריט: קרפ צרפתי, וופל בלגי, פנקייק, צמר גפן מתוק, תפוחי עץ מסוכרים, גלידה אמריקאית.

קפה – להישאר ערים: איך שלא תסתכלו על זה – אנחנו פשוט נורא אוהבים קפה. במקום לקבל את שירותיו של בר הקפה באולם האירועים אפשר להשכירעגלת קפה, והיא תהייה גם קלאסית לאירוע עסקי.

מעוניינים להזמין דוכן מזון? השאירו פרטים ויחזרו אליכם בהקדם

כמה דברים שכדאי לדעת

לפני שמשכירים דוכן מזון כדאי להפנות תשומת לב לכמה נושאים מהותיים:

  • סקר מחירים – השוו בין מספר דוכנים בהתאם לצרכים שלכם. מומלץ להשתמש במחירון השכרת דוכני מזון שמרכז את כל הנתונים בשביל לראות האם סוג האוכל שבחרתם הוא המתאים עבורכם (אל תשכחו לשאול כמה עובדים מגיעים עם כל דוכן, שתדעו ש"הפינה" סגורה עד הסוף…).
  • ציינו לעצמם מספר נתונים בשביל להיות ממוקדים: כמה אנשים צפויים להיות, כמה שעות נמשך האירוע, האם מדובר בזמן ארוחה או שצריך רק "משהו קטן להכניס לפה", מי האנשים שיגיעו – כל אלו יקלו עליכם בהחלטה ובהשוואה בין המחירים של השכרת הדוכנים.
  • אישורים – עניין חשוב וקריטי. משרד הבריאות מחלק אישורים רשמיים להפעלת דוכני מזון. בקשו לראות את האישור – חברה שמחזיקה באישור תגיש מזון טרי ועומדים בקריטריונים שנקבעו על-ידי משרד הבריאות.
  • רשמו לעצמכם מה קריטי לכם: כשרות, מראה הדוכן, מה עושים אם משהו נגמר, המלצות קודמות, דברים שראיתם בדוכן במקום אחר ולא מצאו חן בעיניכם ולהיפך.

דוכן מזון יכול להיות הפתרון המושלם לאירוע שלכם. זכרו להתאים אותו לקהל היעד.