מחירון השכרת כלים וציוד לאירועים

כל מי שמארגן אירוע, יודע שהוא עומד לפני הוצאות כספיות, השאלה היא כמובן "כמה?" במאמר הזה ננסה לסגור לכם את הפינה של מחירי השכרת ציוד וכלים לאירוע.

השכרת ציוד לאירועים חייבת להתאים לסוג האירוע ולאווירה שאתם מעוניינים ליצור, כך שפינות ישיבה אלגנטיות ויוקרתיות לא בהכרח יתאימו וישתלבו עם אירוע שאנטי בטבע. השכרת ציוד לאירועים דורשת מלאכת מחשבת ובמקרים רבים התייעצות עם מעצב או עם איש מקצוע אשר יוכל לסייע לכם להבין איזה סוג של ציוד אתם צריכים, הן מהבחינה הפונקציונאלית והן מבחינת העיצוב והאווירה שאתם רוצים לאירוע שלכם.

אז רגע לפני שאתם, מחליטים איזה ציוד להשכיר, חשוב שתדעו כמה הולך לעלות לכם התענוג הזה, על מה אתם יכולים לוותר ומה אתם חייבים שיהיה באירוע שלכם.

מעוניינים לשכור את הציוד המושלם לאירוע המושלם? המומחים שלנו ישמחו לענות על כל שאלותיכם ולייעץ לכם בדבר הציוד המתאים לאירוע שלכם.

רשמו את הפרטים שלכם וחברות המציעות השכרת ציוד לאירועים יחזרו אליכם בהקדם.

אז כמה זה יעלה לכם?

על השאלה כמה יעלה לכם ציוד לאירוע, אי אפשר לתת תשובה חד משמעית, מכיוון שהתשובה תלויה הן במקום בו אתם עורכים את האירוע ובציוד שקיים בו (אם בכלל) ובכמות האורחים אשר יוזמנו לאירוע.הנה מספר מחירים נפוצים של ציוד פופולרי לאירועים:

הציוד המחיר
כיסא
5-40 ש"ח
שולחן
40-160 ₪ (תלוי איזה סוג וגודל של שולחן)
מפה
10-35 ש"ח
כוס
0.5-5 ש"ח
צלחת
0.8-7 ש"ח
מקרר
200-550 ש"ח
גנרטור
200-500 ש"ח
מאוורר תעשייתי
70-220 ש"ח
מקרן
100-250 ש"ח
ציוד תאורה
1500-7000 ש"ח

כפי שניתן לראות טווח המחירים הוא רחב ותלוי בסוג הפריט, בגודלו, בעיצוב שלו וכמובן גם בחברה ממנה תשכרו את הציוד. חלק מהחברות יציעו לכם מחיר כולל משתלם יותר על השכרת כול הציוד הרלוונטי לאירוע שלכם.

נגיד לצורך הדוגמא שאתם מעוניינים בעשרה שולחנות עגולים שבכל אחד יש עשרה מקומות, בכול שולחן יש מפה, צלחת גדולה, צלחת קטנה, כוס, כוס יין, סכו"ם ומפיות אותה חברה יכולה לתמחר לכם כול שולחן (כולל הנושא של השכרת כלים לאירועים) ב-50 ₪ ועשרה שולחנות כאלו ב-500 ש"ח. סכום שיכול להיות נמוך יותר מאשר השכרת כל פריט בפני עצמו.

יהיו חברות אשר יציעו שירות נוסף, שהוא שיחת ייעוץ עם מעצב אירועים מטעמם שיסייע לכם בבחירת הציוד המתאים, כך שלדוגמא במידה ואתם משתמשים בשירות של השכרת אוהלים לאירועים הוא יוכל לכוון אתכם איזה אוהל לבחור, איך לארגן את מקומות הישיבה באוהל וכדומה.

מהסיבות הללו, חשוב לערוך סקר שוק מעמיק בטרם בוחרים את החברה ממנה תשכירו את הציוד ולוודא מה המחיר שאתם תשלמו בסופו של דבר יכלול.