השכרת כלים לאירועים מנצחים

הצלחתו של אירוע נשענת במידה רבה על העיצוב המרשים שלו, האוכל המוגש וכלי הבישול וההגשה. העיצוב והיופי של כלי הבישול וההגשה מרשימים את המוזמנים ומעניקים להם תחושה כי מדובר באירוע מושקע ויוקרתי. התוצאה היא אירוע מוצלח בו כל המוזמנים גאים על העובדה כי הם הוזמנו אליו.

השכרת כלים לאירועים - כל האפשרויות לאירוע

אם בעבר נאלצנו להשלים עם כלי ההגשה הסטנדרטים של אולמות האירועים, כיום המצב השתנה. כל אחד מודע לעובדה כי תפקידם של הכלים באמצעותם מבשלים את האוכל במהלך האירוע ומגישים אותו הוא תפקיד חשוב מאוד אשר יכול להפוך אירוע פשוט לאירוע מרשים בעל ניחוח יוקרתי.

כיום, חברות המציעות השכרת ציוד לאירועים מציעות גם השכרה של מגוון כלי בישול והגשה לאירוע. אם גם אתם החלטתם כי אינכם מעוניינים להתפשר על פחות מהטוב ביותר, חשוב שתוודאו את הדברים הבאים:

  • חברה- וודאו כי מדובר בחברה חוקית בעלת מוניטין וניסיון באספקת ציוד לאירועים הכולל גם כלים, ריהוט, אוהלים וציוד נלווה.

  • היצע- בדקו מהו היצע הכלים. האם מדובר בכלי אוכל מעוצבים של מותגים מובילים בעולם, האם החברה יכולה לספק לכם את כמות הכלים הנדרשת לאירוע.

  • ניקיון ובקרה- וודאו כי כל כלי האוכל אותה מציעה החברה עוברים שטיפה במערכת שטיפה מתקדמת ומגיעים אליכם מנוילנים או באריזות אשר נסגרו בצורה הרמטית לאחר השטיפה.

מעוניינים לשכור את הציוד המושלם לאירוע המושלם? המומחים שלנו ישמחו לענות על כל שאלותיכם ולייעץ לכם בדבר הציוד המתאים לאירוע שלכם.

רשמו את הפרטים שלכם וחברות המציעות השכרת ציוד לאירועים יחזרו אליכם בהקדם.

מה יש לחברה להציע לכם?

כל חברת ציוד לאירועים המציעה גם כלי הגשה ובישול תצטרך שתעדכנו אותה בסוג האירוע, אופי מוזמניו, העיצוב עליו החלטתם, כמות המוזמנים והתקציב עליו החלטתם עבור השכרת ציוד זה. בהתאם, היא תוכל להציע לכם מגוון גדול של קעריות וצלוחיות מעוצבות לשלב קבלת הפנים, צלחות המתאימות לאופי האירוע, כוסות, סכו"ם וכלי הגשה מסוגים שונים המיועדים לשולחן וכן למזנון בשירות עצמי (דוכני מזון או בופה).

חברות רבות שעיקר מומחיותן היא ארגון והפקת אירועים עובדות בשיתוף פעולה עם חברות ציוד לאירועים. אלו מגישות לחברה אפיון של האירוע והעובדים המנוסים של החברה מתאימים את כל הכלים והנלוות לאותו אירוע. אין סיבה שגם אתם לא תבצעו את אותו הדבר.

מעוניינים שמומחה מטעם חברה מקצועית להשכרת ציוד לאירועים יחזור אליכם בשיחת ייעוץ לגבי הכלים המתאימים ביותר לאירוע שלכם? השכרת כסאות ובמות לאירועים? השאירו את הפרטים שלכם ואנו נחזור אליכם בהקדם.

כי לכל כלי יש תפקיד

  • קבלת פנים – צלוחיות וקעריות בגדלים, צבעים ועיצובים מיוחדים אשר יסקרנו וירשימו כל אדם הנכנס אל האירוע.

  • השכרת צלחות – סטים של צלחות בעיצובים, גדלים וחומרי גלם שונים. ניתן להזמין צלחות בצורת מרובע, משולש, צלחות אובאליות, בצורת מלבן ועוד. חשוב לקחת בחשבון כי כל אורח יזדקק ל- 4 צלחות שונות במהלך האירוע: צלחת אשר תשמש אותו למנה הראשונה, צלחת קעורה למרק, צלחת גדולה למנה העיקרית וצלחות קטנות למנות האחרונות.
  • כוסות – כל אירוע כולל משקאות קלים, משקאות חמים, יינות ושתייה חריפה. חשוב לוודא שלכל אחד מהמוזמנים יהיו 4 כוסות מסוגים שונים אשר ישמשו אותו לכל משקה. גם כאן המגוון הוא עצום וסגנונות העיצוב יותאמו לאופיו של האירוע.

  • סכו"ם – חשוב לוודא כי אתם שוכרים סכו"ם למוזמנים וכן סכו"ם הגשה, כמו למשל מצקת לרוטב, כף לעוגה, מזלגות לבשרים, כף לסלט ועוד.

  • נלוות – מגשים, קערות עמוקות וכלי חימום שונים, כמו למשל ווק, פאייה, שפינגים ועוד.

מחירון השכרת כלים לאירועים

סוג הערות הערכת מחיר
כסא
פר יום
5-40 ₪
שולחן
45 מ"ר
1800-2300 ₪
100 מ"ר
3400-4200 ₪
130 מ"ר
4000-5000 ₪
300 מ"ר
בסביבות 10,000 ₪

מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות השכרת אוהלים לאירועים? נציגי חברות בעלות וותק ומוניטין ישמחו לענות על כל השאלות שלכם ולשלוח לכם הצעת מחיר. השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.